איך לשפר יחסי המרה בחנות משקפיים אונליין

תמונה של שלו שוורץ

שלו שוורץ

מנהל תוכן

העידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, הביא לפריחתן של חנויות האונליין השונות, תופעה אשר זכתה להתפתחות מואצת גם בגלל הקורונה. כדי שנוכל לייעל תהליכים ולוודא כי השיווק בחנות האינטרנטית שלנו אכן עובד, אחת הפעולות המבוקשות היא שיפור יחסי ההמרה

שיפור יחס המרה 

חנויות האונליין הפכו בשנים האחרונות לתופעה פופולארית במיוחד, כאשר מידי שנה נשברים שיאים של מכירות וקניות דיגיטליות. תופעה זו, אשר זכתה לדחיפה עצומה בעקבות מציאות הקורונה, עוררה את הצורך בשיווק דיגיטלי, למשיכת קהל צרכנים מגוון והגברת המכירות.

ההצלחה של השיווק הדיגיטלי נמדדת באחוזים, המייצגים את היחס שבין כמות המבקרים באתר לבין כמו המבקרים שאכן רכשו וביצעו פעולות 'רצויות' באתר, דוגמת יצירת קשר, השארת פרטים, הצטרפות לניוזלטר וכדומה. יחס זה נקרא יחס המרה, אותו אנחנו שואפים לשפר באופן תמידי.

הדרכים לשיפור יחס המרה בחנות משקפיים אונליין

כדי לשפר את יחס ההמרה אצל חנות משקפיים אונליין ולמעשה, להגביר את פעילות מכירת משקפיים, עלינו לדאוג למספר פרמטרים, שהעיקרי מביניהם הוא בניית אתר אינטרנט מתוחזק היטב ומושך את העין.

בנוסף, זמן טעינה מהיר, בעיקר של דף הנחיתה אליו הלקוח מגיע, ציון כי פרטי התשלום מאובטחים וכי לא נעשה שום שימוש בפרטים האישיים, כמו גם הסברים מדויקים, יסייעו לכם רבות לשפר את יחס ההמרה.

רוצים לקרוא עוד כתבות שוות?>>bring.org.il

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

המגזין

הדרכה מקיפה על אטופיק דרמטיטיס – מידע, טיפול והתמודדות

אטופיק דרמטיטיס לא חייבת לנהל אתכם – אפשר ללמוד לשלוט בה. בין אם אתם מתמודדים עם התפרצויות חוזרות ובין אם מדובר בילדכם – הכרה מוקדמת, בחירת מוצרים נכונה והקפדה על שגרה טיפולית עושים את כל ההבדל.

קרא עוד »
המגזין

בית מלון בתל אביב: חוויה שלא תרצו לפספס

במלון בתל אביב היא יותר מהחלטה על מקום לינה; זו הזדמנות להרגיש את דופק העיר במלואו. עם מיקום מרכזי, עיצוב מוקפד ושירות אישי שמחבר אתכם לאווירה המקומית, מלונות בתל אביב הופכים כל ביקור לחוויה בלתי נשכחת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן
super.org.il
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.