איך תדעו אם איש השיווק שבחרתם הוא מקצוען או לא?

תמונה של שלו שוורץ

שלו שוורץ

מנהל תוכן

כל עסק זקוק לשיווק איכותי שיפרסם אותו ויגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. על כן איש שיווק הוא מקצוע מבוקש וחשוב בכל ענפי התעשייה. יחד עם זאת, קשה לדעת האם איש השיווק אכן עושה את מלאכתו באופן מקצועי. במאמר הבא נסביר איך אפשר להבין זאת. 

יודע את נפש לקוחותיו

איש שיווק מקצועי מתחיל באפיון מדויק של המוצר הנדרש לשיווק ושל קהל היעד הפוטנציאלי עבורו: באיזה פלח אוכלוסייה מדובר? מה טווח הגילאים שלו? איפה הוא מתגורר? איפה הוא נחשף לפרסומות? וכך הלאה. 

לאחר שבוצע תהליך מדויק ניתן להגדיר מטרות לקמפיין השיווקי ולהחליט איך מקדמים את המוצר: בעזרת שיווק דיגיטלי, שיווק במדיות מסורתיות או בעזרת כלים פחות נפוצים. איש שיווק מקצועי יידע לפרסם בכל הבמות ולתת מענה מדויק שאכן יגדיל את תנועת הקהל לעבר המוצר שלכם.

מודדים את המספרים

אחד מיתרונות האינטרנט בהקשר של שיווק הוא הקלות בה ניתן לבדוק האם קמפיין עבד. כל מה שצריך לבדוק זה לראות האם הוא אכן עמד במספרים שהובטחו, למשל יותר כניסות לאתר, יותר הזמנות או כל יעד מדיד אחר שהוגדר. איש שיווק מקצועי יידע לתת הגדרה מדויקת לעבודה שלו ובמרבית המקרים גם לעמוד בה בהצלחה רבה.

רוצים לדעת עוד?>>alolo.co.il

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

עסקים וכלכלה

השפעת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) על תוכן ממומן

התאמת מילות מפתח היא גורם מרכזי בשילוב אפקטיבי בין SEO לתוכן ממומן. מילות המפתח משמשות כגשר בין הצרכים והרצונות של המשתמשים לבין התוכן שאנו מציעים להם. שימוש נכון ומדויק במילות מפתח יכול להגדיל את הנראות ולהביא לתנועה איכותית לאתר.

קרא עוד »
עסקים וכלכלה

ההמלצה של איתן: איך WEDUBAI עזרה לי לשקם את העסק שלי ולהצליח בדובאי

אני איתן, והסיפור שלי הוא מסע עם עליות ומורדות שיזמים רבים יכולים להזדהות איתו. זה התחיל עם הרבה תקוות וציפיות כשבחרתי להקים את העסק הראשון שלי בדובאי, אך למרבה הצער, הבחירה הראשונית שלי בחברה הודית זולה כמעט הרסה את כל התוכנית שלי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן