כל עסק זקוק לשיווק איכותי שיפרסם אותו ויגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. על כן איש שיווק הוא מקצוע מבוקש וחשוב בכל ענפי התעשייה. יחד עם זאת, קשה לדעת האם איש השיווק אכן עושה את מלאכתו באופן מקצועי. במאמר הבא נסביר איך אפשר להבין זאת.
יודע את נפש לקוחותיו
איש שיווק מקצועי מתחיל באפיון מדויק של המוצר הנדרש לשיווק ושל קהל היעד הפוטנציאלי עבורו: באיזה פלח אוכלוסייה מדובר? מה טווח הגילאים שלו? איפה הוא מתגורר? איפה הוא נחשף לפרסומות? וכך הלאה.
לאחר שבוצע תהליך מדויק ניתן להגדיר מטרות לקמפיין השיווקי ולהחליט איך מקדמים את המוצר: בעזרת שיווק דיגיטלי, שיווק במדיות מסורתיות או בעזרת כלים פחות נפוצים. איש שיווק מקצועי יידע לפרסם בכל הבמות ולתת מענה מדויק שאכן יגדיל את תנועת הקהל לעבר המוצר שלכם.
מודדים את המספרים
אחד מיתרונות האינטרנט בהקשר של שיווק הוא הקלות בה ניתן לבדוק האם קמפיין עבד. כל מה שצריך לבדוק זה לראות האם הוא אכן עמד במספרים שהובטחו, למשל יותר כניסות לאתר, יותר הזמנות או כל יעד מדיד אחר שהוגדר. איש שיווק מקצועי יידע לתת הגדרה מדויקת לעבודה שלו ובמרבית המקרים גם לעמוד בה בהצלחה רבה.
רוצים לדעת עוד?>>alolo.co.il