קמפיין ממומן ברשתות חברתיות או במנועי חיפוש יכול לעזור בגיוס לקוחות ובהגדלת המכירות. עם זאת, צריך להחליט מוקדם יחסית האם מעדיפים לעשות את זה לבד או עם בעלי מקצוע ולהכיר את היתרונות של כל אפשרות
קמפיין ממומן מתאפיין בכך שהוא מביא תוצאות מהירות. בניגוד לקידום אורגני שבו ממתינים עד שהאלגוריתם של גוגל למשל יזהה את מילות החיפוש וידרג מחדש את האתר במנוע החיפוש, שיווק דיגיטלי על בסיס קמפיין ממומן מוכיח את עצמו באופן מיידי וזה גם סוד ההצלחה שלו.
עם זאת, יש דרכים שונים להתמקד בתחום של ניהול קמפיינים בגוגל או בפייסבוק ובעיקר הבדל בין קמפיין ממומן שאותו עושים לבד לבין קמפיין עם איש מקצוע. אם מכירים את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, קל יותר להכריע בסוגיה.
כך תדעו מה מתאים
בעלי תקציב מוגבל יהיו חייבים לנהל קמפיין ממומן רק בעצמם. במקרים כאלה הדגש הוא על חיסכון בהוצאות, לכן את המשאבים משקיעים בשיווק דיגיטלי ולא בהעסקת בעלי מקצוע חיצוניים. מנגד, החיסרון הוא שהתוצאות מוגבלות.
אם התקציב לא מהווה בעיה, עדיף לנהל קמפיין ממומן עם איש מקצוע. כך ניתן גם להתמקד בהמשך הפעילות של העסק ולהטיל אחריות על מומחים.
אהבתם את הכתבה?>>peak.org.il