עוסקים בשוק ההון – האם גם אתם צריכים אסטרטגיית שיווק?

תמונה של שלו שוורץ

שלו שוורץ

מנהל תוכן

אסטרטגיית שיווק אולי נשמעת כמו מושג של העולם החדש, אבל למעשה מדובר בצמד מילים שרלוונטי כבר מאות שנים אחורה. איך לשווק מוצר וכיצד להגיע ללקוחות הן רק שתיים מהשאלות המרכזיות איתם מתמודדת אסטרטגיית השיווק. האם זה מתאים גם לשוק ההון? על כך במאמר הבא.

אסטרטגיה שיווקית לכל מוצר

חשוב להבין שבשביל למכור מוצר בהיקף משמעותי, קיימת חובה של שיווק משמעותי. בים אם דרך פילוח קהל, שיווק דיגיטלי, שיווק מפה לאוזן או כל דרך אחרת – השיווק חייב להתקיים. בהתאם לכך, כל מוצר דורש גם אסטרטגיית שיווק. כלומר, שיווק שחושבים עליו מבעוד מועד, ולא נעשה תוך כדי זרימה.

בהיבט הנ"ל, עוסקים בשוק ההון אינם נבדלים מאף ספק אחר של מוצרים. הם מעוניינים למכור נכס פיננסי כלשהו (בין אם מדובר במנייה בודדת או בבית השקעות שרוצה שתשימו את הכסף שלכם אצלו) וצריכים לשווק בהתאם, באופן מחושב ומתואם.

חלק חשוב משרשרת הייצור

כשמסתכלים על שרשרת הייצור של מוצר, שיווק אינו נתפס כחוליה אינהרנטית בתהליך. אבל למעשה, על מנת שיגיע לקהל רחב וימצה את מלוא פוטנציאל המכירות שלו, חייבים להסתכל עליו כעל צעד חיוני, אשר דורש אסטרטגיה ותכנון מוקדם. בין אם מדובר בבסטה בשוק, חנות יוקרה או שוק ההון – אסטרטגיית שיווק היא פריט חובה בכל עסק.

לעוד כתבות שוות>>first-news.co.il

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

עסקים וכלכלה

השפעת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) על תוכן ממומן

התאמת מילות מפתח היא גורם מרכזי בשילוב אפקטיבי בין SEO לתוכן ממומן. מילות המפתח משמשות כגשר בין הצרכים והרצונות של המשתמשים לבין התוכן שאנו מציעים להם. שימוש נכון ומדויק במילות מפתח יכול להגדיל את הנראות ולהביא לתנועה איכותית לאתר.

קרא עוד »
עסקים וכלכלה

ההמלצה של איתן: איך WEDUBAI עזרה לי לשקם את העסק שלי ולהצליח בדובאי

אני איתן, והסיפור שלי הוא מסע עם עליות ומורדות שיזמים רבים יכולים להזדהות איתו. זה התחיל עם הרבה תקוות וציפיות כשבחרתי להקים את העסק הראשון שלי בדובאי, אך למרבה הצער, הבחירה הראשונית שלי בחברה הודית זולה כמעט הרסה את כל התוכנית שלי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן