איך לשווק מופע לייזר המציג שלל מיצגי מולטימדיה?

תוכן עניינים

שיווק הוא תורה שלמה, ולכל מוצר משווק יש את דרך השיווק המתאימה עבורו ורק לו. שיווק מוצרי מזון למשל אינו דומה בהכרח לשיווק מכוניות, עציצים לגינה או ספרים. במאמר הבא נעסוק בשאלה ספציפית למדי: כיצד לשווק מופע לייזר ומולטימדיה?

מנסים להגיע אל קהל היעד המתאים

הכלל הראשון אולי בשיווק הוא לפנות לקהל הלקוחות המתאים למוצר. כשחושבים על מופעי לייזרים או מייצגי מולטימדיה, ניתן לאפיין באופן גס את המוצר כפונה למשפחות בעלות ילדים, אשר מחפשות אטרקציות לכל המשפחה בהן יוכלו לבלות.

לכן בכדי לפנות לקהל היעד צריך לפרסם במקומות נגישים לקהל היעד שאופיין. במקרה זה למשל, עמודי פייסבוק העוסקים באטרקציות משפחתיות או מקומות דומים ברשתות החברתיות, יכולים לשמש כאופציה רלוונטית לפרסום מופעי לייזרים.

מה הייחוד שלכם ומה הצורך?

כל מוצר עונה על צורך מסוים ויש לו את הייחוד הספציפי שלו שמושך אליו לקוחות. לפעמים מדובר בעניין שקל לאפיין (למשל משחת שיניים, ברור מאוד מה הצורך שהמוצר בא לספק) ולפעמים נדרשת עוד קצת חשיבה עד שמגיעים לאפיון המתאים ביותר למוצר.

בהקשר של מופעי לייזר, יש לשווק את המוצר כך שיענה על צורך אמיתי של הקהל שלו (למשל צורך בזמן איכות או בילוי לא שגרתי של כל המשפחה) וכן שייצור ייחוד ספציפי רק לו (למשל, רק במופעים כאלו תוכלו לראות שימושים מעניינים בלייזר). שיווק נכון יתמקד בנקודות אלו ויבנה עליהם את כל מהלך הפרסום שלו. 

אהבתם את הכתבה?>>prize.org.il

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

המגזין

דשן – מה זה בעצם ומה תפקידו?

דשן הוא מרכיב חיוני בחקלאות המודרנית, המאפשר לחקלאים וגננים להגדיל את תפוקת היבול ולשפר את איכות התוצרת שלהם. אבל מהו בעצם דשן, ולמה הוא כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן