איך לשפר יחסי המרה בחנות משקפיים אונליין

תוכן עניינים

העידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, הביא לפריחתן של חנויות האונליין השונות, תופעה אשר זכתה להתפתחות מואצת גם בגלל הקורונה. כדי שנוכל לייעל תהליכים ולוודא כי השיווק בחנות האינטרנטית שלנו אכן עובד, אחת הפעולות המבוקשות היא שיפור יחסי ההמרה

שיפור יחס המרה 

חנויות האונליין הפכו בשנים האחרונות לתופעה פופולארית במיוחד, כאשר מידי שנה נשברים שיאים של מכירות וקניות דיגיטליות. תופעה זו, אשר זכתה לדחיפה עצומה בעקבות מציאות הקורונה, עוררה את הצורך בשיווק דיגיטלי, למשיכת קהל צרכנים מגוון והגברת המכירות.

ההצלחה של השיווק הדיגיטלי נמדדת באחוזים, המייצגים את היחס שבין כמות המבקרים באתר לבין כמו המבקרים שאכן רכשו וביצעו פעולות 'רצויות' באתר, דוגמת יצירת קשר, השארת פרטים, הצטרפות לניוזלטר וכדומה. יחס זה נקרא יחס המרה, אותו אנחנו שואפים לשפר באופן תמידי.

הדרכים לשיפור יחס המרה בחנות משקפיים אונליין

כדי לשפר את יחס ההמרה אצל חנות משקפיים אונליין ולמעשה, להגביר את פעילות מכירת משקפיים, עלינו לדאוג למספר פרמטרים, שהעיקרי מביניהם הוא בניית אתר אינטרנט מתוחזק היטב ומושך את העין.

בנוסף, זמן טעינה מהיר, בעיקר של דף הנחיתה אליו הלקוח מגיע, ציון כי פרטי התשלום מאובטחים וכי לא נעשה שום שימוש בפרטים האישיים, כמו גם הסברים מדויקים, יסייעו לכם רבות לשפר את יחס ההמרה.

רוצים לקרוא עוד כתבות שוות?>>bring.org.il

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

המגזין

דשן – מה זה בעצם ומה תפקידו?

דשן הוא מרכיב חיוני בחקלאות המודרנית, המאפשר לחקלאים וגננים להגדיל את תפוקת היבול ולשפר את איכות התוצרת שלהם. אבל מהו בעצם דשן, ולמה הוא כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן