חימום תת רצפתי – האם זה בריא לעשות את זה בבית עם ילדים

תוכן עניינים

עונת החורף בישראל מספקת לנו מספר ימים של רוחות וגשמים ועל אף שמדובר בעונה שמסתיימת מהר למדי, כולנו עדיין אוהבים לחוש חמימות ביתית נעימה, המתאפשרת בין השאר הודות למערכת חימום תת רצפתי. אך האם השימוש במערכת זו בריא גם בסביבה בה נמצאים ילדים?

מערכת חימום תת רצפתי

אמנם עונת החורף אינה נחשבת לעונה קשה וסוערת במיוחד, מה עוד שהיא נגמרת במהירת יחסית לעומת שאר עונות השנה, אך עדיין, כולנו אוהבים להתפנק ולחוש את החמימות הביתית הנעימה במיוחד בימים כאלו.

מערכת חימום תת רצפתי היא למעשה מערכת של צינורות העוברים מתחת לריצוף הבית, כאשר בצינורות אלו עוברים גופים חשמליים או מים חמים, המעניקים לרצפה את החום הנעים המתפשט בבית ומאפשרים לנו אפילו ללכת יחפים.

שימוש במערכת חימום תת רצפתי בסביבה עם ילדים

בעוד שאמצעי חימום רבים אחרים גורמים בפעולתם לייבוש האוויר ואף לזיהומו, ובכך הופכים את הסביבה לסכנה בריאותית, במיוחד עבור ילדים קטנים, השימוש במערכת חימום תת רצפתי הוא שונה ואף בטוח לשימוש.

החום שגופי החימום פולטים אינו מייבש את האוויר ואף אינו יוצר בעירה הפועלת לשחרור גזים רעילים בבית וכך, השימוש במערכת החימום התת רצפתי הופך להיות אידיאלי ובטוח לחלוטין, גם בסביבה בה נמצאים ילדים.

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

דילוג לתוכן