ניקיון בתים – מה שצריך לשים לב לפני שמשכירים חברת ניקיון

תוכן עניינים

העדפות בניקוי בתים

בחיי היומיום שלנו אנו יחסית עסוקים בניהול חיינו ולעיתים לא נספיק להתמודד עם המטלות הפיזיות שנדרשות עבור הבית שלנו, ובהם ניקוי. אז כיצד כדאי לדאוג לבית? האם יש אפשרות לנקות אותו עצמאית באופן יעיל שלא יגזול מאיתנו הרבה זמן? 

דגשים טרם הזמנת חברת ניקיון לניקוי הבית

בהזמנת חברת ניקיון בתים יש יתרונות רבים, הנוחות והסידור הפשוט של מנקה שיגיע עם כל הכלים שצריך, הם העיקריים שביניהם. עם זאת, טרם הזמנת חברת הניקוי רצוי מאוד להסתכל באתרים שלהם, לקרוא מה כל אחד מציע ולבדוק האם הם עונים על דרישותינו. נבחן אילו שירותים מוצעים ונבדוק חוות דעת של גולשים שכתבו עליהם כך שנקבל תמונת מצב יותר טובה על החברה שנרצה להזמין ממנה את השירות.  

לאחר שמצאנו חברה שנראית לנו מתאימה, נשוחח עם נציגיה ונתאם ציפיות ואת דרישותינו. חשוב לזכור כי בטרם נזמין אותם לניקוי הבית, נסגור איתם הסכם בו תהיה התייחסות לכל מה שרצינו, כולל זמני הגעה קבועים ומחיר.

מהם מחירי חברות ניקיון הבתים?

חברות אלו מציעות סוגי שירותי ניקוי רבים, כאשר חלק יציעו ניקיון כללי לכל הבית, וחלק יבקשו תשלום נפרד עבור דברים מסוימים בבית. לדוגמא: ניקוי ספות יעלה החל מ-100 ₪ ועד כמה מאות שקלים, ניקוי מזרנים יעלה החל מ-200 ₪ ועד כמה מאות שקלים וניקוי שטיחים יעלה סביב כמה עשרות שקלים. 

כאמור, הרבה חברות יציעו גם ניקוי כללי עבור כל תכולת הבית לפי מספר החדרים. לדירת שניים עד שלושה חדרים המחירים יכולים לנוע בין 700 ל-1400 ₪. לדירת ארבעה או חמישה חדרים המחירים יכולים להגיע כבר לאזור 1500 עד 2000 ₪. חשוב לזכור כי כל מחיר לפי גודל הדירה משתנה אף הוא בשל תכולת הבית וחפציו השונים. ככל שיש צורך בהתייחסות ספציפית ליותר חפצים, כך המחיר יעלה.

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם:

דילוג לתוכן